https://stevekirsch.substack.com/p/exclusive-embalmer-reveals-93-of
https://stevekirsch.substack.com/p/cary-watkins-confirms-embalmer-richard
https://stevekirsch.substack.com/p/i-offered-to-share-embalmer-videos
Richard is seeing these clots now in 83% of the 35 cases that he did this month.
https://stephenc.substack.com/p/5-fold-increase-in-sudden-cardiac
https://foxmetronews.com/news/update-a-jaw-dropping-769-athletes-have-collapsed-while-competing-over-the-past-year-avg-age-of-players-suffering-cardiac-arrest-is-just-23-video/
Äsja valminud film:
https://diedsuddenly.info
https://investor.postimees.ee/7540655/tana-tuleb-euroopast-otsus-sisepolemismootori-keelamise-kohta
Keskkonnakomisjon tegi ettepaneku, et 2035. aastaks peab kuni 3,5 tonni kaaluv masin sõiduloa saamiseks täielikult elektriliselt liikuma.
projekteerija wrote:et pean puukuuri (mis paistab tänavale) müüd lukku panema vms.
pop wrote:projekteerija wrote:et pean puukuuri (mis paistab tänavale) müüd lukku panema vms.
pop wrote:projekteerija wrote:et pean puukuuri (mis paistab tänavale) müüd lukku panema vms.
Kunagi ammu Narva-Jõesuus käies oli seal suht tüüpiline vaatepilt jalgratast käekõrval talutav sellise keskmine soniga päss, kelle pakiraamil paar metsa alt korjatud roigast.
Kui inimesed viitsiksid rohkem aega vabas looduses veeta siis saaks vist ka Tallinna lähedastest metsade puudealune üsnagi hooldatud seisu (no nt töölt satelliitlinna koju naastes võiks ju metsaveeres korraks parkida, nö "talviste seeneliste" viisil).
See ei olnud iroonia, vaid lihtsalt üks lahendustest (ma ka ei tea kuipalju täpselt hagu metsa all talvel ära mädaneb (no ja CO2 seeläbi ka atmosfääri lisandub).
pop wrote:projekteerija wrote:et pean puukuuri (mis paistab tänavale) müüd lukku panema vms.
Kunagi ammu Narva-Jõesuus käies oli seal suht tüüpiline vaatepilt jalgratast käekõrval talutav sellise keskmine soniga päss, kelle pakiraamil paar metsa alt korjatud roigast.
Kui inimesed viitsiksid rohkem aega vabas looduses veeta siis saaks vist ka Tallinna lähedastest metsade puudealune üsnagi hooldatud seisu (no nt töölt satelliitlinna koju naastes võiks ju metsaveeres korraks parkida, nö "talviste seeneliste" viisil).
See ei olnud iroonia, vaid lihtsalt üks lahendustest (ma ka ei tea kuipalju täpselt hagu metsa all talvel ära mädaneb (no ja CO2 seeläbi ka atmosfääri lisandub).
teretere wrote:http://arctic-news.blogspot.com/ lehelt väikene foorumlastele juba tuttav tulpdiagramm kus kirjeldub CO2 mure oma 0,5 kraadi C-ga suisa olematuks
kahjuks muud feedbackid on locked and loaded
Majandushuviline wrote:https://stevekirsch.substack.com/p/exclusive-embalmer-reveals-93-of
https://stevekirsch.substack.com/p/cary-watkins-confirms-embalmer-richard
https://stevekirsch.substack.com/p/i-offered-to-share-embalmer-videos
Richard is seeing these clots now in 83% of the 35 cases that he did this month.
https://stephenc.substack.com/p/5-fold-increase-in-sudden-cardiac
https://foxmetronews.com/news/update-a-jaw-dropping-769-athletes-have-collapsed-while-competing-over-the-past-year-avg-age-of-players-suffering-cardiac-arrest-is-just-23-video/
Äsja valminud film:
https://diedsuddenly.info
https://www.telegram.ee/nwo/suur-galerii-dokfilm-died-suddenly-analuusib-koroonavaktsiinide-eluohtlikkust
võite arvata, et see on veiseliha või kanatükk. Tegelikkuses on see kõik veresoonte või arterite seest leitud trombkude. Nagu näete, pole need mingil juhul “tavalised” verehüübed. Need on struktuuriga ja kiulised. Neid ehitab ilmselgelt keha, kasutades valgusünteesijuhiseid, et luua see suur mass, mis sarnaneb peaaegu lihaskoega.
Me ei tea veel, mis kõik need struktuurid on. Me teame aga, mida nad ei ole: need ei ole lihtsalt hüübinud vererakud.
pop wrote:teretere wrote:http://arctic-news.blogspot.com/ lehelt väikene foorumlastele juba tuttav tulpdiagramm kus kirjeldub CO2 mure oma 0,5 kraadi C-ga suisa olematuks
kahjuks muud feedbackid on locked and loaded
Ma olen kogu aeg mõelnud et mis võiks olla ülirikaste "plaan B", st kogu planeet ju nagunii elamiskõlbmatuks ei muutu,
pop wrote:teretere wrote:http://arctic-news.blogspot.com/ lehelt väikene foorumlastele juba tuttav tulpdiagramm kus kirjeldub CO2 mure oma 0,5 kraadi C-ga suisa olematuks
kahjuks muud feedbackid on locked and loaded
Ma olen kogu aeg mõelnud et mis võiks olla ülirikaste "plaan B", st kogu planeet ju nagunii elamiskõlbmatuks ei muutu, ja mõned kohad ilmselt muutuvad mõneks põlvkonnaks lausa paradiisiks.
Ehk siis - pole sattunud kirjutistele et kuidas ja millisena siis eliit oma "post-climate" elu planeerib, ka kuidas kavatseb planktoni eest "perimeetrit kindlustada".
Plankton saab ju teoreetiliselt ka hästikaitstud objektile mõne rahvatarbe drooniga mõne sihtimismajaka kuskile potsatada, nii et ka DIY raketiga on sellele võimalik pihta saada, ilma militaar-GPS-i üldse kasutamata (miskipärast selline taktikaline stsenaarium jooksis esimesena peast läbi mõne päikesepatareidel toimiva kõrbetsidadelli ründamisel, aga ka suvalises muus kohas/keskkonnas kus selline "post-climate" tsitadell paikneda võiks).
hh wrote:pop wrote:teretere wrote:http://arctic-news.blogspot.com/ lehelt väikene foorumlastele juba tuttav tulpdiagramm kus kirjeldub CO2 mure oma 0,5 kraadi C-ga suisa olematuks
kahjuks muud feedbackid on locked and loaded
Ma olen kogu aeg mõelnud et mis võiks olla ülirikaste "plaan B", st kogu planeet ju nagunii elamiskõlbmatuks ei muutu,
Sama siin -- vaatad kogu sajandite jooksul loodud kultuuri ja inimesi, kes seda kõike asustavad -- et mida need ülirikkad teevad tühjade linnade ja majadega, mida on maailmas tohutupalju?
https://investor.postimees.ee/7540655/tana-tuleb-euroopast-otsus-sisepolemismootori-keelamise-kohta
Keskkonnakomisjon tegi ettepaneku, et 2035. aastaks peab kuni 3,5 tonni kaaluv masin sõiduloa saamiseks täielikult elektriliselt liikuma.
Rohepöörane kukkumine arengumaade hulka:
https://www.err.ee/1608804778/vw-voib-euroopa-energiakriisi-tottu-vahendada-investeeringuid-akutehastesse
Kui meil ei õnnestu Saksamaal ja Euroopas kiiresti energiahindu langetada, pole investeeringud energiamahukasse tootmisse ega uutesse akutehastesse enam teostatavad
is4 wrote:[quote=
Ehk siis enamus elektriautodele haakekonksu pole ette nähtud. Seega ei mingeid konksu otsa käivaid rattahoidjaid ja nii edasi.
Vahet ei ole ka haagise olemuses, külge panna autole niiehknaa ei saa.
Ehk siis praeguse seisuga tundub mulle, et elektriautodega ei saa siiani harjunud elu elada ( kui just tipu autosid ei osta).
Ehk siis- seni kui makse liialt ei tõsteta ostan ntx 4,4L X6 Saab enamusega hakkama.
P.S. Miks mitte X5? Sest tal pagasiluuk teeb küünitamise veel tüütumaks.
P.P.S vahet pole mis auto, aga enda situatsioon tõi need mudelid teema lõpetamiseks täna. Ja selguse huvides, BMW pole minu esimene valik. Mitte et see paha auto oleks, aga maitsed on erinevad.
Ehk siis osta suvaline ntx 15k maksev bensuröövel peaaegu maastur (mis kirjade järgi võib palju vedada) on odavam kui rohelusega kaasa minna. Aga saab ka odavamalt täiesti.
td wrote:Naabrimees tegeleb maasoojuspumpade paigaldamisega ja rääkis, et uute seadmete järjekord on kuni 8 kuud ja hind on ca 2000 EUR kallim - Saksamaa ja Prantsusmaa läheb üle "roheküttele" seoses gaasi jamaga.
spl wrote:Rekkad ja bussid veavad tonnides akusid kaasa, see nii ebaratsionaalne, kui üldse midagi saab olla
spl wrote:Mis firma seda hooldust tegi ? Tundub pigem nagu pseudohooldus, raha tasku ja minema. Soojusvahetis oleks koheselt praod olnud näha ja muud jamad.
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120108754/kust-tuleb-raha-auvere-elektrijaama-pidevaks-remontimiseks-praaki-teinud-ehitaja-maksis-koik-kinni
Enefit Poweri juhatuse esimees Andres Vainola tunnistab et möödunud pühapäeval avaldus probleem Auvere elektrijaama tehnoloogilises sõlmes, mis läbis hiljutise aastahoolduse käigus ka põhjaliku kontrolli. Varem ei ole tema kinnitusel selles sõlmes probleeme olnud. Vainola kinnitusel tegeletakse aktiivselt probleemi lahendamisega ja prognooside kohaselt peaks jaam uuel nädalal käivituma.
projekteerija wrote:7. Üks põhjus selliste müütide tekkimiseks on linnasõidu (lähilinnasõidu) autoga pikki distantse sõites. Siis on ilmselge, et tekib liigne laadimisvajadus ja siis hakkab ka mängima laadimiskiirus, mida auto suudab vastu võtta. See pole laadimiskiiruse probleem, vaid auto sihtotstarbelise kasutamise probleem.[/b]
is4 wrote:Mina ei ole ka ühtegi elektriautot omanud, isegi roolis pole olnud. Aga iseenesest elektriauto kui selline mulle meeldib.
Return to Kinnisvarast / Majandusest
Users browsing this forum: No registered users and 105 guests