neto wrote:spl wrote:to neto,
mina sain korraliku šoki, kui avatasin enda jaoks, et elektriautod sisuliselt ei toetagi OBD-II standardit. St iga mees teeb nüüd oma nägemuse, kuidas diagnostikat autole teha. See standard sai tehtud selleks, et oleks võimalik ühtset standardit hoida. Öeldakse, et seal pole elektriautole omaseid parameetreid, issand jumal stuge kokku, leppige uued parameetrid kokku.
Emakeeli, kui hetkel teil bensu / disla auto, võite omale osta diagnostika tarkvara ja saate varakult teada, mis haigus teie autol on. Ei pea teeninduses maksma 150 eurot selleks, et "tehti" diagnostikat. Mul isegi oma vana autol OBD-II ja üks minu enda rakendus loeb sealt andmeid.
Sisuliselt, kuna ühtset diagnostika standardit ka ei toeta elektriautod, siis on remontimise stiil vaid ametlik teenindus ja te teate, mis hinnad seal on !
Teslal pole isegi OBD-II pesagi enam, vaid kuvari pealt jooksutatakse diagnostikat, millele saab ligi vaid ametlik teenindus. Aaa juhul kui see kuvar rikkega, peate esmalt uue selle ostma, et nad saaksid diagnostikat teha Mina ei saa aru sellest Tesla fenomenist, see nagu Apple, kõik ütlevad hea, aga mina pole suutnud siiani seda headust tabada. Näen vaid, et rakendatakse Apple mudelit ja väga suured vead tootmisdetailides.
Tulevik ei tundu selles plaanis jah eriti roosiline. Mina ka seda Apple'i ja Tesla haipi ei mõista. Eks see suures osas tänapäevaseks usuküsimuseks tehtud, kui jumalat enam ei usuta. Enda tarbeks ei kavatse ma kummagi peale kunagi sentigi kulutada.
neto wrote:spl wrote:to neto,
mina sain korraliku šoki, kui avatasin enda jaoks, et elektriautod sisuliselt ei toetagi OBD-II standardit. St iga mees teeb nüüd oma nägemuse, kuidas diagnostikat autole teha. See standard sai tehtud selleks, et oleks võimalik ühtset standardit hoida. Öeldakse, et seal pole elektriautole omaseid parameetreid, issand jumal stuge kokku, leppige uued parameetrid kokku.
Emakeeli, kui hetkel teil bensu / disla auto, võite omale osta diagnostika tarkvara ja saate varakult teada, mis haigus teie autol on. Ei pea teeninduses maksma 150 eurot selleks, et "tehti" diagnostikat. Mul isegi oma vana autol OBD-II ja üks minu enda rakendus loeb sealt andmeid.
Sisuliselt, kuna ühtset diagnostika standardit ka ei toeta elektriautod, siis on remontimise stiil vaid ametlik teenindus ja te teate, mis hinnad seal on !
Teslal pole isegi OBD-II pesagi enam, vaid kuvari pealt jooksutatakse diagnostikat, millele saab ligi vaid ametlik teenindus. Aaa juhul kui see kuvar rikkega, peate esmalt uue selle ostma, et nad saaksid diagnostikat teha Mina ei saa aru sellest Tesla fenomenist, see nagu Apple, kõik ütlevad hea, aga mina pole suutnud siiani seda headust tabada. Näen vaid, et rakendatakse Apple mudelit ja väga suured vead tootmisdetailides.
Tulevik ei tundu selles plaanis jah eriti roosiline. Mina ka seda Apple'i ja Tesla haipi ei mõista. Eks see suures osas tänapäevaseks usuküsimuseks tehtud, kui jumalat enam ei usuta. Enda tarbeks ei kavatse ma kummagi peale kunagi sentigi kulutada.
td wrote:CNN on volitatud teatama:
Arusaamatuks jääb, miks madalamapalgalised (samaväärse töö eest) koondati ja võeti tööle kõrgepamalgalised (samaväärse töö eest). Ja seda kriisi ajal ning kaasamise ajastul, kus "mehi pole enam vaja".
neto wrote:Tundub, et uus covid-19 E484K mutatsioon ei hooligi antikehadest.
https://twitter.com/DrEricDing/status/1 ... 4901359619
ja
https://virological.org/t/spike-e484k-m ... l-2020/584
ja
https://www.biorxiv.org/content/10.1101 ... 1.425021v1
Majandushuviline wrote:projekteerija wrote:Autode lõppkiirust asulates oleks mõistlik alandada 40 km/h peale. (40 km/h eraldatud magistraaltänavatel, 30 km/h põhitänavatel ja rahustatud tänavad 20 ja 10 km/h) Kohe saaks selle probleemi viiendiku jagu hõlpsamaks... Päriselus vaikselt surisevate ja automaatselt vahesid hoidvas robotsõidukitevoos pole nendest isegi edvistamise rõõmu... sest robotit see ei koti.
Igasse sõidukisse roboti panemisest lihtsam võiks olla hästitoimiva "rohelise laine" korraldamine. Linnaosade vahelisel "kaugsõidu" teel oleks alati ristuva kohaliku tee suhtes rohelaine ajal eelis, mille tõttu pika sõidu tegijad kiirendaksid kogu teekonnal võimalikult vähe. Mitme "kaugsõidu" tee ristumisel tuleks eelis anda suurema sõidukite arvuga teele, tehes otsuseid mõõdetud sõidukite arvu põhjal. Toimiva rohelainega 50 km/h teel võiks teise linna serva kohale jõuda sama kiiresti kui kaootiliste fooridega 70 km/h teel pidurdades, oodates ja kiirendades.
spl wrote:neto wrote:Tundub, et uus covid-19 E484K mutatsioon ei hooligi antikehadest.
https://twitter.com/DrEricDing/status/1 ... 4901359619
ja
https://virological.org/t/spike-e484k-m ... l-2020/584
ja
https://www.biorxiv.org/content/10.1101 ... 1.425021v1
Paistab, et see viirus tulnud meile pikemaks ajaks, peame harjuma uue elukorraldusega.
https://maailm.postimees.ee/7153196/who-vaktsineerimisele-vaatamata-ei-saavutata-tanavu-karjaimmuunsust
Rr009 wrote:https://yandex.ru/turbo/regnum.ru/s/news/3159837.html?utm_source=yxnews&utm_medium=mobile&utm_referrer=https%3A%2F%2Fyandex.ru%2Fnews%2Fstory%2FUchyonye_ocenili_ehffektivnost_polyni_protiv_koronavirusa--960bb7c23efadc5d894db6753beabcae
Йооге теед и виирус каоб...
td wrote:aastal 2020 tuli arvutiprogramm, mis suudab palju täpsemalt seda kokkukäkerdamist ette ennustada (Alphafold 2)
td wrote:Rr009 wrote:https://yandex.ru/turbo/regnum.ru/s/news/3159837.html?utm_source=yxnews&utm_medium=mobile&utm_referrer=https%3A%2F%2Fyandex.ru%2Fnews%2Fstory%2FUchyonye_ocenili_ehffektivnost_polyni_protiv_koronavirusa--960bb7c23efadc5d894db6753beabcae
Йооге теед и виирус каоб...
Aga kuidas tee kopsudesse saada?
projekteerija wrote:td wrote:Rr009 wrote:
Йооге теед и виирус каоб...
Aga kuidas tee kopsudesse saada?
Venelastel on sellekski (parem) lahendus varnast võtta...
Absinthe the Russian way at Restaurant
https://www.youtube.com/watch?v=QWJRUQWskqc
A total of 54 relevant studies with 77 758 participants reporting household secondary transmission were identified. Estimated household secondary attack rate was 16.6% (95% CI, 14.0%-19.3%), higher than secondary attack rates for SARS-CoV (7.5%; 95% CI, 4.8%-10.7%) and MERS-CoV (4.7%; 95% CI, 0.9%-10.7%). Household secondary attack rates were increased from symptomatic index cases (18.0%; 95% CI, 14.2%-22.1%) than from asymptomatic index cases (0.7%; 95% CI, 0%-4.9%), to a d u l t contacts (28.3%; 95% CI, 20.2%-37.1%) than to c h i l d contacts (16.8%; 95% CI, 12.3%-21.7%), to spouses (37.8%; 95% CI, 25.8%-50.5%) than to other family contacts (17.8%; 95% CI, 11.7%-24.8%), and in households with 1 contact (41.5%; 95% CI, 31.7%-51.7%) than in households with 3 or more contacts (22.8%; 95% CI, 13.6%-33.5%).
Conclusions and Relevance: The findings of this study suggest that given that individuals with suspected or confirmed infections are being referred to isolate at home, households will continue to be a significant venue for transmission of SARS-CoV-2.
Return to Kinnisvarast / Majandusest
Users browsing this forum: No registered users and 116 guests