td wrote:update iRobot Roomba tolmuroboti kohta:
juba varem oli üksikuid hõikeid, et tumedat vaipa ei õnnestu puhastada
täna veendusin sõbra juures selles ise: arvab, et on trepi serva peal ja kogu aeg annab teada, et vaja panna käsitsi "uude kohta"
update Deebot Ecovacs Slim2 tolmuroboti kohta:
proovisin sama vaiba peal, ka temale ei suutnud seda kortistada - püüdis tagurdada end selle pealt maha
td wrote:pop wrote:
Ma olen aru saanud et pigem on viiruse edukuse ja elujõulisuse kriteerium
td wrote:sellist robotit pole kohanud, kõige efektiivsem ehk siiski sipelgalõks
rr009 wrote:td wrote:sellist robotit pole kohanud, kõige efektiivsem ehk siiski sipelgalõks
Ma ei taha neid hävitada, neil on oma ala.. Aga et nad liiga ülbeks ei läheks ja mingit DT tukka viskama ei hakkaks nagu eliidile kohane, siis selleks paneks neile oma autobussi ja las kannatavad ühistranspordi käes... Lihtsalt kerge regulatsioon, päikese käes ei taha isegi nemad joosta ja piiravad aktiivsust. Samuti teeks peatuse gekode juurde, siis on ühele söökla, teisele mõtlemisaine..
spl wrote:Foorumlased meil miljoni ametiga, ma ka elektriku, ehitaja jne jne kõrvale õpin automaalri ameti ka ära Vanad autod head, julged õppida nende pealt.
Paras raketiteadus, püstol õige survega, õige otsik jne jne. Hetkel veel annaksin hindeks 3-, aga püüdlen 4 poole. Loomulikult koos eelneva viimistlusega, pahteldus, kruntimine, värv, lakk jne
Suurim mure on see, et juba liiga külm, värv ei kuiva piisava kiirusega. Teine asi, tavaline garaaz tuleb täiesti tolmuvabaks saada. Õues värvimine on täiesti napakas tegevus, seal kohe miljon putukat värvi peal.
neto wrote: Mitmed tollased värvijad, keda teadsin, surid üsna noorelt.
neto wrote:Kord sattus mu pahteldamist-'lihvimist nägema üks vana võõba. Ta andis paar lihtsat soovitust ja tulemus paranes mängleva kergusega. Mul oli autoteeninduses ametlik juhendaja, kes oleks neid töövõtteid kohe mulle pidanud õpetama. See vana tõbras hoidis muidugi oma suumulgu kinni - eks kardeti konkurentsi.
neto wrote:Selle murega siis tulen pigem spl sinu ukse taha.
td wrote:neto wrote: Mitmed tollased värvijad, keda teadsin, surid üsna noorelt.
https://itstillruns.com/health-risks-as ... 71111.htmlneto wrote:Kord sattus mu pahteldamist-'lihvimist nägema üks vana võõba. Ta andis paar lihtsat soovitust ja tulemus paranes mängleva kergusega. Mul oli autoteeninduses ametlik juhendaja, kes oleks neid töövõtteid kohe mulle pidanud õpetama. See vana tõbras hoidis muidugi oma suumulgu kinni - eks kardeti konkurentsi.
Äkki jagad mõne soovituse ka foorumlastele?
spl wrote:Pahteldamisega see, et kuna pole ju proffidega tegemist, kes päevast päeva autosid teevad, siis ei tasu poolt purki kohe valmis teha. Tuletan meelde, et kuivab juba 5 min ära ja pole mõtet autole paksult seda mökerdada. Teine asi, kui pahteldad ja näed viga...peale 5 min, ära ürita seda korrigeerida, lase ära kuivada, lihvi ära ja pane tee pahtliga korrektsioon. Sest muidu sul juba tekivad tükid ning saad kenad triibud pahtlisse. Üks maailma rõvedam asi on polüesterpahtli tolm. Väidetavalt nitropahtel kuivab kauem, aga pole seda kasutanud ja minu teada, seda kasutatakse rohkem plastiku remondis. Kohe sirgelt pahteldamine omaette kunst, selleni jõudmine veel omaette teema. Kasutada tasub peenpahtlit, ei tasu unustada, et ka on olemas klaaskiududega pahtel, aga see nö suurema "mõlgi" jaoks, peale pärast peenpahtel.
spl wrote:Oh kus mulle foorum meeldib, siin niivõrd mitmekülgsete teadmistega inimesed ! Tavaliselt aluskrunt hall, aga kas vigade leidmisel tumedamal autol pole mõttekas õrnalt musta värvi kasutada ja pärast maha lihvida, minu arvates musta värviga ja õige valgusega näeb kõige paremini pahteldamisvigu.
spl wrote:---
Müstika, äripäevas jällegit artikkel, et ala kv hinnad tõusid ja siis artikkel, et ostjaid palju vähem. Täielik vastuolu, tõstad hinda, aga ostjaid pole ?
https://www.err.ee/1131974/koroonakriis-pidurdas-korterite-jarelmuugituru-aktiivsust
td wrote:aga köögilambiga jäin hätta, ei kuulanud iga kord sõna (andis veateate)
spl wrote:
Häbi peaks olema, et sellist jama rääkida. Alati tuuakse õpetajad ja sisejulgeolek (klassikaline propaganda), neid ametnikke on kohutavalt, kes tegelevad töö imiteerimisega, samuti ulme palkadega nõunikke, PR tegelased jne jne.
https://www.err.ee/1132184/aas-ma-ei-nae-voimalust-avaliku-sektori-palkade-karpimiseks
Kriisi ajal peaks Aasa hinnangul seadma prioriteediks investeeringud ehitussektorisse Kõige rumalama lause auhind kukkus, raha ei tohi valada betooni, sest sealt tekivad lisakulud. Pluss see, mida varasemalt mainisin, et ehituses väga suurel määral võõrtööjõud st see raha liigub Eestis välja. Variant on teid rajada, aga seal ka nii, et võtta pakkumised. Kui need ikka pilvedes, siis panna asjad ootele ja hinnad normaliseeruvad.
projekteerija wrote:spl wrote:
Häbi peaks olema, et sellist jama rääkida. Alati tuuakse õpetajad ja sisejulgeolek (klassikaline propaganda), neid ametnikke on kohutavalt, kes tegelevad töö imiteerimisega, samuti ulme palkadega nõunikke, PR tegelased jne jne.
https://www.err.ee/1132184/aas-ma-ei-nae-voimalust-avaliku-sektori-palkade-karpimiseks
Kriisi ajal peaks Aasa hinnangul seadma prioriteediks investeeringud ehitussektorisse Kõige rumalama lause auhind kukkus, raha ei tohi valada betooni, sest sealt tekivad lisakulud. Pluss see, mida varasemalt mainisin, et ehituses väga suurel määral võõrtööjõud st see raha liigub Eestis välja. Variant on teid rajada, aga seal ka nii, et võtta pakkumised. Kui need ikka pilvedes, siis panna asjad ootele ja hinnad normaliseeruvad.
Soome ajakirjandus avastas ja paiskas eetrisse, et sellel kriisiajal saab ametnike kulusid kümnetes millides kärpida. Üls koht. (aga neid on veel aga alustaks siit) Esitan tellimuse meie ajakirjandusele....
Lühidal riigiametmile sõidukulud soomes mullu oli 178 milj. Nüüd reisimist sisuliselt ei ole ja ehk ca 100+ milj. on võimalik Soomel vähem kulutada. Nõimalik, et sedasi jääb aastateks sest asemele tuli otseülekamdepoliitika.
Usun, et samas proportsioonis lõikamisega saab hakkama ka e- Eesti.
https://yle.fi/uutiset/3-11514399
Mis meie turismimajandusse puutub, siis seal on sageli töötajaid kohati väljastpoolt rohkem kui ehituses. spl. tee üks tuur Vanalinnas ja sadama piirkonnas. Isegi Telliskivi kandis, paljues kaubanduskeskustes jne. Eesti keelest arusaajaid on üsna keeruline juba leida. ntx. Raeloja plats. Sisselükkajad on valdavalt selgelt eksootilised. jne. Eesti keelest enamus ei saa õõd ega mütsi aru. Ei erista seda ka soome keelest...jne. Kui vene keelt oskavad, siis on ka selge aktsent juures... Kui piiluda aga kõõkidesse või hotellide tagaruumidesse, restotagustesse Vanalinnahoovidese hämaral ajal jne. siis on asi veel hullem.
Kui pealinna turismiettevõtjad hakkasid paluma, et kohalikud ...tulge meid külastama, läks paljudel kops üle maksa. Õpetage oma töötajatele minimaalseltki riigikeelt....
Return to Kinnisvarast / Majandusest
Users browsing this forum: No registered users and 110 guests