td wrote:minu BMW X3 (läbisõit 25 000 km) hakkas pärast korralises teeninduses käimist jupsima, peale 15 minutist sõitu kaob võimsus ära, jään teistele jalgu, võimsust vaid 50 hobuse jagu, ilmub kiri, et külasta teenindust, kuid seni võid edasi sõita.
Nonii, täitsin Rootsis paagi tavalise diisliga ja mootor käib nigu kell, veateated on kadunud. Tartus enne reisile minekut poest tulles ei võtnud enam tühikäigul pöördeidki üles, suri välja. Õnneks kolmandal katsel sain siiski liikuma, kui gaasipedaaliga ettevaatlikult meelitasin. Pool teed Rootsis sõitsin ilma kiirenduseta - pöörded ei läinud üle 3000, vahetasin käike käsitsi varakult üles, madalatel pööretel mingi kiirendus siiski oli, et teistele mitte päris jalgu jääda (kütus nõudis süttimiseks tavalisest suuremat rõhku?). Ei tea, mis sodi mulle Neste müüs selle nime alt. Tuli meelde, et jamad tekkisid peale eelmisel õhtul Tartu Ringtee tanklas käimist - märtsi lõpus. Huvitav oli see, et esimesed paar-kolm minutit viga ei ilmnenud, kuid hiljem rakendus justkui mingi kaitsemehhanism, mis pöördeid ei lubanud üles minna ja piiras võimsust 40kW peale või siis ebakvaliteetne kütus määris lihtsalt mingi anduri ära. Aga peale natukest mootori seismist töötas jälle kuni järgmise korrani, kuni viga jälle ilmnes.