r009 wrote:pop wrote:rraisk !!!!
(ja mul polegi muid normaalseid alternatiive kui hakata viljakale maale läbi Varssavi vms kärutama, raisates ära sisuliselt kogu päeva)
see krdi nordika on varsti samasugune pränd-neim nagu põuing-mäks !
Jeah, see on hea idee.. Nad peaksid ühisfirma tegema.. Kontor Viru õlletehase hoonetesse ja sealse Hele laksu, Tume laksu ja Kõva laksu järjeks võiks saada Vinge Tümps... Noorte kõurikute seas kindlasti populaarne ja sellega oleks oma turusegment karanteeritud....
Üldiselt on vabalangemise treeningud üpris kallid, sul on see nüüd tavahinnaga pea muidu käes.. Enne kõva kõlli on kõik üks vinge kogemus, loodan et nüüd mõistad elu mõtet sügavamalt.... Ma käin vahel kohtades kus maa on laavast kuum ja tajun seal oma sära sügavust, oma väikese sära natuke sügavust.. Kui Gigalaksu ajal mind pilvedele naeratamas näete, siis teadke et olin valel ajal vales vales kohas, seni on chill (seni kuni seda ametlikult tõestama ei pea).....
ja jätk: https://arileht.delfi.ee/news/uudised/t ... d=86604669
"Tänaste piletihindade juures oleks Nordica pidanud Tallinnast lähtuvate lendudega nulli jõudmiseks lennuki täitma 120% ja enam"
No mis ajukääbikud seda nordikat siis juhtinud on senini? Ja mis loogikast lähtudes?
Mulle kui "professionaalsele" lendajale poleks probleem natuke rohkem maksta, aga mitte põuing-mäks tüüpi firmale. Samas tundub et "regionalllendude allhanke" segmendis (mõelge korraks ehitussektorile), saavad "vabalangemise tavahinnaga treeningud" nö läbitud inimkilomeetri kohta olema üsnagi ...ütleme, populaarsed (ehk siis sagedased). Allhankijal on ju jumala savi, mingi "pränd" teda ei huvita, vaid et saaks papi kiirelt tasku. Peatöövõtjal väike mainerisk muidugi on, aga piisava väiksuse juures ilmselt neilgi savi. Ühesõnaga, mu elu on täielikult tubli (mõtlen siiralt) Tallinna lennujaama tehn. kontrolli töötajate kätes (kes ütlevad vajadusel et see aparaat täna õhku ei tõuse), ja mitte niivõrd nordika hoolsusest sõltuv. Viljakal (st vastas-)poolel ei oska isegi aimata kellest ja mis sõltub (no rahast igatahes pea alati, võibalt väikese teenustasu eest lubatakse alati rajale (loodan et ebaõnnestunud naljaks see jääbki)).
===================
Võrdlus ka USA-ga, mitte nüüd küll tehn. kontrolli osas (kus lennuohutus on ju üle võlli, vähemalt ametlikult) - nimelt ununes viktorinoks käsipagasisse ja mitte keegi ei köhatanud üheski ahela lülis (siis LAX -st on jutt).
Peab ilmselt hakkama siis rongiga liikuma, nagu Kim.